Ibilbideak

2019-20rako IBILBIDEAK (2019ko uztailak 11).

Garraioa. Diru-laguntzak.

ESKOLA GARRAIOAREN DIRULAGUNTZAK:

Garraioa

Hezkuntza Ordezkaritzak eskola-garraioaz ebatzitakoaren  arabera, ikasleek ondorengo baldintzak bete beharko dituzte zerbitzua erabili ahal izateko:

1. Eragin–eremuaren arabera dagokien ikastetxera joan behar dute.
  2. Ikastetxetik ikaslearen helbidera 2 km-ko edo gehiagoko distantzia egotea (DBHko lehen ziklora arteko ikasleentzat) edo 4 Km-ko distantzia (DBHko 2. zikloko ikasleentzat). Salbuespena: garraio publikoa dagoen guneetan ikasleek horren bidez egin beharko dute joan-etorria (TE-1/2012 zirkularra) eta banakako laguntzak diru-laguntzen arabera jasoko dituzte.
  3. Beraz, Salburua eta Zabalganako ikaslegoak garraio publikoa erabili beharko du Ekialdeara joan-etorria egiteko eta banakako digu-laguntzen deialdia hartu.

Ikasturtez ikasturte aldatzen diren sei ibilbide baino gehiago egon ohi dira.

Informazio gehiagorako:

• Ekialdea, Garraioaren Arduraduna: Jose Luis Gambra, garraio@ekialdea.com
  • Delegaritzaren telefonoak hauek dira: (Garraio Saila) 945017216 ; 945017222
  • Hezkuntza Saila: Eskola-garraioa.

OHARRA: Ordutegiak  ez  dira  oso zehatzak izango, beraz, 5-10 minutu lehenago egotea geltokian  komeni da badaezpada ere.