2019-20 ikasturtea

Euskararen Eguna Ekialdean

bekakHizkuntza-ikastaroak atzerrian - 2020ko uda.

2020ko udan, atzerrian hizkuntzak ikasteko plazen deialdiaEskabideen zerrenda. Erreklamazioak egiteko epea: 2019ko abenduaren 2tik 16ra, biak barne.

diario noticiasBadator Durangoko Azoka. Abenduaren 5etik 8ra

Badator Durangoko azokaren 54. edizioa, berrituta, eta oparo: 405 nobedade egongo dira erakusmahaietan, eta 200dik gora ekitaldi izango dira. Abenduaren 5etik 8ra, 10:30etik 20:00ak arte, Durangoko Landako gunean.
Hemen web orrialdea eta egitarau osoa.

diario noticiasBatxiler Artistikoen ikasleak Guggenheim Museora

Batxilergo artistikoko lehenengo eta bigarren mailako ikasleak, Bilboko Guggenheim Museora joan gara "Kunsthalle Bremenen bilduma" ikustera.

diario noticiasATGP ikasleen lanak bideoan

Batxilergo Artistikoko bigarren mailako ikasleek, 2D eta 2E, Adierazpen Teknika Grafiko Plastikoak irakasgaian egindako lanak dira. Teknika lehorren blokearen baitan, pastela teknika lantzeko egin dugun proiektua. Zuri beltzezko argazki batetik abiatuz, ikasle bakoitzak paisai horren interpretazio kromatikoa egin behar izan du.

diario noticiasEkialdeko 3. DBH: berdintasunean hezitzen

Mondragon Unibertsitateko Gugan proiektuan pentsaera kritikoa garatu nahi izan dute egoera ezberdinak ikusarazteko ariketak eta eztabaiden bitartez.

puntu lilaAzaroaren 25a, Emakumeenganako indarkeriaren aurkako Nazioarteko Eguna

Azaroaren 25a Emakumeenganako Indarkeriaren aurkako Nazioarteko eguna da. Mundu guztiko neskatila, neska eta emakumeek oraindik ere jasaten duten sexismoaren, desberdintasunaren eta indarkeriaren aurka borroka egitearen garrantzia aspimarratzeko eguna da.

ArtiumArtium museora bisita

Azaroaren 13an, Filosofia departamentuak antolatuta, Batxilergoko 1E-ko ikasleak (artistiko) Artiumera joan ziren "Artea, filosofia... eta bizitza" bisita gidatuan parte hartzera.

zientzia asteaPublizitate Tailerra

Gazteiztxo programaren barruan, publizitate tailerrean parte hartu dugu 4 mailakoekin. Ikasleek talde lan bikaina egin dute: gidoia osatu dute, aktoreak izan dira, atrezzoaz arduratu dira, kamara eta soinua erabiltzen ikasi dute... Oso iragarki onak grabatu dituzte, eta ederto pasa dute.

zientzia asteaDBH 3. eta 4. Mailako ikasleak Gure Kasa saioan.

Euskara mintegikoak Gure Kasa (ETB1) saiora joan gara, 3. eta 4. mailako ikasleekin. Lau grabaziotan izan gara eta primeran pasa dugu.
Saio hauek guztiak ikusteko hemen duzue lotura. Ez galdu aukera!

zientzia asteaAzterkosta 2019 lehiaketa

Gaia bakarra: gure kostaldea. Modealitateak: marrazkia eta argazki digitala. Lanak aurkezteko azken eguna 2019ko abenduaren 16a. Kostaldea zure modura irudikatzeko aukera paregabea. Lehiaketaren oinarriak.

zientzia asteaGurasoentzat hitzaldia.

Urriaren 24an Hauspoa programa barruan Filosofia mintegiak antolatutako Batxilergoko gurasoentzako hitzaldia. Gaia: "Nerabetasunetik heldutasunera. Aldaketan lagundu".

agenda 21
  • Agenda 21: Agenda 21eko programaren barne Klima aldaketaren kontra aldarrikatu dute gure ikasleek gaia gelan aztertu ondoren.

Lehiaketak 2019 - 2020

Gabonetako postal lehiaketa

olerki lehiaketa

Gabonetako postal lehiaketa

olerki lehiaketa

WEB honi buruz

Ongi etorri weborri berri honetara! Hasteko oharrak:

• Hizkuntza aldatzeko: goiko ezkerrean (lerro beltzean), EU (euskara), ES (gaztelania)
  • Erabiltzailea eta pasahitza. Web honetako zenbait eduki (argazkiak, artxiboak,...) babestuta daude.
    • Erabiltzailea "ikaslea" (komatxorik gabe) eta pasahitza orain arte erabili duguna dira.
    • Hainbat nabigatzailek (Firefox, Explorer) ondo eskatzen dituzte datu hauek. Chrome-k, ordea, ez, eta  hemen klikatuz sar ditzakezu.
  • Web honetako atalen bat osatzeko, zuzentzeko,... iradokizun bat egin nahi baduzu, e-posta honetara bidali: admin@ekialdea.com.

Ikastaldeak

Azken urteetako ikasleriaren argazkiak.

Argazki galeriak

Ikasleekin hainbat ekitaldi eta irteeratan eginiko argazkien bildumak.

ORLAK

4. DBH eta 2. Batxilergoko ikasleen argazkiak.