Denon Eskola

• Bekak:
    bekak

agenda 21
    • Agenda 21: Agenda 21eko programaren barne Klima aldaketaren kontra aldarrikatu dute gure ikasleek gaia gelan aztertu ondoren.
    • Voyage au coeur: Gure aurreko urteko Ikus-entzunezko kultura II ikasgaiko ikasleek aipamen berezi bat lortu dute Obra Social "La Caixa" antolatzen duen Participa Méliès leihaketan.
    ZORIONAK Ander, Luh, Naiara, Sara eta Yurena!
    bideoa
    zuhatza

ige

WEB honi buruz

Ongi etorri weborri berri honetara! Hasteko oharrak:

• Hizkuntza aldatzeko: goiko ezkerrean (lerro beltzean), EU (euskara), ES (gaztelania)
    • Erabiltzailea eta pasahitza. Web honetako zenbait eduki (argazkiak, artxiboak,...) babestuta daude.
      • Erabiltzailea "ikaslea" (komatxorik gabe) eta pasahitza orain arte erabili duguna dira.
      • Hainbat nabigatzailek (Firefox, Explorer) ondo eskatzen dituzte datu hauek. Chrome-k, ordea, ez, eta  hemen klikatuz sar ditzakezu.
    • Web honetako atalen bat osatzeko, zuzentzeko,... iradokizun bat egin nahi baduzu, e-posta honetara bidali: admin@ekialdea.com.

Ikastaldeak

Azken urteetako ikasleriaren argazkiak.

Argazki galeriak

Ikasleekin hainbat ekitaldi eta irteeratan eginiko argazkien bildumak.

ORLAK

4. DBH eta 2. Batxilergoko ikasleen argazkiak.