Denon Eskola

Arabako Ikastetxe Publikoetako IGEen Federazioa

Telefono zenbaki berriak

Telefono zenbakiak aldatu ditugu. Hauek dira berriak:

• Ekialdea I (DBH) - Juan XXIII, 2 - 945 187062

• Ekialdea II (Batxilergoa) - Nieves Cano, 18 - 945 187064

2018-19 ikasturtea

1. zikloko futbol txapelketa bukatu da eta hauek izan dira aurtengo irabazleak: Julen, Matias, Eli, Gorka, Mikel eta Aimar. Zorionak guztioi!!
futbola
premio bachillerato
  • Gure ikaslea izan den Peru Amorrortuk Batxilergo Sari Berezia.

Iaz gure ikasle izan zen Peru Amorrortu Barrenetxeak Batxilergo Sari Berezia eskuratu zuen beste 14 ikasleekin batera. Gainera bera izan da saria hau lortu duen arabar bakarra. Aurreko ostiralean Cristina Uriarte Hezkuntza Sailburuaren eskutik jaso zuen saria. Zorionak eta ondo pasa Kanadan, merezi duzu eta!

GasteizHoy: "Un vitoriano entre los ganadores de los Premios Extraordinarios de Bachillerato"

korrika

korrikakorrika
legebiltzarrean
DBH 2. mailako ikasleak Eusko Legebiltzarra bisitatzera joan ziren ate irekien egunean.
Koldo Zuazo hizkuntzalariaren bisita  izan genuen atzo, martxoak 27, Ekialdea institutuan. Eibartar hau Euskal Herriko Unibertsitateko irakaslea da, euskaltzain urgazlea eta hainbat lan argitaratu ditu euskararen euskalkien inguruan. Hauxe izan zuen hizpide hain zuen ere bere  hitzaldian: Euskara eta euskararen dialektoak.
koldo zuazo

• Gaizka Pérez de Carrasco
  • Salomé Manovel
  • Ainhoa Aldabe
Pasa den astean "Aesleme" (Asociación para el estudio de la lesión medular)ko jendea etorri zen 4.DBHkoei hitzaldia ematera.
Ikasleei istripuak ekiditeko aholkuak eman zizikieten, batez ere bizkar muina ez lesionatzeko baita beraiek jasandako esperientzia ere kontatu zieten.

bizkar mina

etb

Pasa den astean 1. batxilergoko zenbait ikasle EITBko baGo!az programaren 5. saioaren grabazioan egon ginen ikusle gisa, bertatik bertara halako programen atzean dagoena ikusteko parada izan genuelarik. 5. saioko irabazlea nor izango den ere jakiteko aukera izan genuen eta izango da...

2. zikloko futbol txapelketa bukatu da eta hauek izan dira aurtengo irabazleak: Beñat Castellano, Sammy Molina, Hodei Gastaminza, Iñigo Malagón, Julián García eta Martin Arrieta. Zorionak guztioi!!
futbola

psikologia

Filosofia Departamentuak antolatua, Bigarren Batxilergoko Psikologia ikasleek gaixotasun mentalen inguruko sentsibilizazioa eta prebentziorako programa batean parte-hartu dute.
Otsailean ASAFES elkarteko kide batek hainbat saio eskaini zien ikasleei eta hilaren 27an Arabako Ospitale Psikiatrikoa ezagutzeko bisita gidatua izan zuten. Oso jarduera interesgarria izan da eta hurbiletik ahal izan dute ezagutu gure gizartean dagoen errealitate hori.

Aurten Bolumeneko 1E eta 1Dko ikasleek erakusketa bat antolatu dute Ekialdea II-ko hall-ean. Binaka eginiko artelanak dira eta guztiek gai berdina jorratzen dute:  emakume artistek bizitzen duten errealitatea islatzen saiatu dira beraien eskulturen bidez. Bolumena

WEB honi buruz

Ongi etorri weborri berri honetara! Hasteko oharrak:

• Hizkuntza aldatzeko: goiko ezkerrean (lerro beltzean), EU (euskara), ES (gaztelania)
  • Erabiltzailea eta pasahitza. Web honetako zenbait eduki (argazkiak, artxiboak,...) babestuta daude.
    • Erabiltzailea "ikaslea" (komatxorik gabe) eta pasahitza orain arte erabili duguna dira.
    • Hainbat nabigatzailek (Firefox, Explorer) ondo eskatzen dituzte datu hauek. Chrome-k, ordea, ez, eta  hemen klikatuz sar ditzakezu.
  • Web honetako atalen bat osatzeko, zuzentzeko,... iradokizun bat egin nahi baduzu, e-posta honetara bidali: admin@ekialdea.com.

Ikastaldeak

Azken urteetako ikasleriaren argazkiak.

Argazki galeriak

Ikasleekin hainbat ekitaldi eta irteeratan eginiko argazkien bildumak.

ORLAK

4. DBH eta 2. Batxilergoko ikasleen argazkiak.