2007-08 Berlin. Ikasle trukaketa.

Pasa den Martxoan egin zen Institutuan trukaketa alemaneraz ikasten duten ikasleentzat. Trukaketa hau Berlinen egin zen. Hara joan ginen Martxoaren 8an eta itzuli ginen 14an. Esperientzia hau primerakoa izan da. Han ikasle bakoitza familia batean zegoen eta egunero, eta goizean, elkartzen ginen Institutuan hango ikasleekin ekintza batzuk egiteko.

Esan daiteke Berlin hiria nahiz eta oso hiria izan, ondo ezagutzen dugula zeren goiz batean eta autobus batekin dena ikusi baikenuen. Adibidez : Berlingo muroa, Brandenburgo Atea eta abar, eta abar. Baina beno, zer edo zer utzi genuen hurrengo kurtsorako.

Beste egun batean Sachsenhausen “Campo de Concentración” bisitatu genuen eta esan behar dugu oso hunkigarria izen zela. Nola ez, Berlinen ere eta beste egunetan bisitatu genituen museo batzuk, adibidez Pergamon Museoa, Egiptische Museoa, Berlin Hiriko Museoa.

Baina ezin da ahaztu, Berlinera heldu bezain pronto Berlingo familia bakoitzak bere ikaslea hartu zuela eta igandean programa propio bat izan zuela. Hitz batean esanda, esperientzia aberasgarria izan dela esan daiteke.

A finales del mes de Marzo, los alumnos de alemán del Instituto tuvieron un intercambio con alumnos de Berlín y hay que decir que la experiencia ha sido muy enriquecedora para todos. Ya desde la llegada el recibimiento fue muy emotivo, dándonos la bienvenido con carteles en euskera. Durante los días de estancia, visitamos las zonas mas importantes de la ciudad, como los museos Egipcio y el Pergamon y el de la ciudad de Berlín.

Dado la inmensidad de la ciudad, y para hacernos una idea de todo lo que hay, con un autobús fuimos viendo las partes más simbólicas como la Puerta de Brandnburgo, diversas partes del muro de Berlín, la Iglesia del recuerdo, el Reichstag o Parlamento, el Kop stok, etc.

En fin, ha sido una experiencia única y que nos ha dejado con ganas de  seguir estudiando Alemán para poder volver de nuevo el próximo  Año.

Argazkirik ikusten ez baduzu, hemen klikatu.