2007-08 Nikaragua. Elkartasuna

Vitoria-Gasteiz,  2007ko abenduaren 3a

Guraso eta ikasle estimatuok:

Dakizuenez, gure institutuak duela lau urtetik hona Nikaraguako Tipi-Tapa herriarekin elkarlanean jardun izan du, herritarrekin zuzenean inolako bitartekaririk gabe.

Duela sei urte bildutako diruarekin, han, Centro de estudios Ekialde izeneko eraikina egitea ahalbidetu genuen. Ondoren, eskolan beharrezko ziren materialak helarazi eta pixkanaka, herri horretako gazteei hezkuntzarako aukera eskaini zaie.

2005-eko abenduan batxilergoko lehen promozioa atera zen eta horietako 6 Managuako UPOLI Unibertsitatera joan ziren. Iaz 14 ikaslek bukatu zuten eta 10 Unibertsitatera joan. Aurten, abenduan, 3. promozioa aterako da eta gure laguntza eskaintzen jarraitu nahiko genuke.

Proiektu honetan 14 ikasle hasi ziren eta dagoeneko 120 dira. Abenduan gabonak aldera, 12tik 22ra “Elkartasunaren kontzertua” antolatzen da diru laguntzak jasotzeko. Iaz 1500 € jaso ziren materialak erosteko eta Nikaraguako Ekialdeko irakaslegoari beka bat eskaintzeko.

Aurten kontzertua abenduaren 14an, ostirala, arratsaldeko 19:00etan Vital kutxak Dendaraban duen aretoan izango da.

Bertan gure hainbat ikaslek musika eta dantzak  eskainiko dizkigute.

Sarrerak 3 €-koak izango dira eta Institutuan bertan erosi ahalko dira, Dendaraban ere jaialdia hasi baino ordu erdi bat lehenago.

Bestalde EUSKADIKO KUTXAKO: 3035 0056 49 0561169376 kontu zenbakian borondatea azaltzeko aukera izango duzue.

Aldez aurretik eskerrik zintzoenak bihoazkizue Ekialdea BHIko eskolakide guztion egitasmo honetan parte hartzeagatik.

Zuzendaria

Argazki gehiago ikusteko, klik egin.

Argazkirik ikusten ez baduzu, hemen klikatu.

CRÍTICA DE MÚSICA
Danza por Nicaragua
JOSEBA LOBERA

Dentro de la programación del aula Fundación Caja Vital, se consolida año tras año el concierto benéfico que el Instituto Ekialdea de Vitoria organiza poco antes de la Navidad para recaudar fondos y ayudar a la escuela del mismo nombre que existe en Tipa Tapa (Nicaragua). El solidario acto está protagonizado por los alumnos del centro y por las bailarinas de la escuela de danza 'José Uruñuela'.

Las diferentes actuaciones musicales se alternaron con intervenciones de bertsolaris. Novedosa fue la modalidad de 'Danza oriental' a cargo de cuatro chicas que aportaron la nota exótica al programa. Las bailarinas mostraron su buen nivel en el elegante dúo 'Caperucita y el lobo' y en 'Études' de K.Czerny, tema en el que se sintió la estética del ballet clásico con perfección de movimientos e impecable sincronización. La nota colorista se añadió en la brillante 'Jota aragonesa' de T. Bretón, de cuidada coreografía y precisión en el baile.

Por último, subrayar la actuación de la recién creada orquesta del Instituto Ekialdea, integrada por alumnos del centro, dirigidos por Irune Martínez de Santos. Tocaron con entusiasmo un tema de la película 'Piratas del Caribe' y una pieza que no podía faltar 'Blanca Navidad'.

Con anterioridad, varios de sus componentes versionaron una transcripción de una de las canciones de la película 'Los chicos del coro'.

(“El Correo”n argitaratua, 2007ko abenduaren 17an)

Nikaraguatik bidalitako eskutitza